3682 វត្ថុធ្វើពីដែក ឬ ដែកថែប
4565 ចង្ក្រានអគ្គសនី ចង្ក្រានឥន្ធនៈឧស្ម័នឬរឹង ឡចង្ក្រាន (រាប់បញ្ចូលចង្ក្រានដែលមានឆ្នាំដាំទឹកបន្ទាប់បន្សំ សម្រាប់ដុតកំដៅផ្នែកកណ្តាល) ចង្ក្រានអាំងសាច់ ចង្ក្រានដុតធ្យូង ចង្ក្រានឧស្ម័ន របស់ដែលអាចប្រើជាគ្រឿង បន្ទាប់បន្សំសម្រាប់ដុតកំដៅ ប្រដាប់កំដៅចាន ន
8586 - - សម្រាប់ឥន្ធនៈរាវ
ក្រុមប្រទេស | ការពិពណ៌នាក្រុម | សកម្មភាព | អត្រាពន្ធ | ឯកតា | មានសុពលភាពចាប់ពី | មានសុពលភាពដល់ |
---|---|---|---|---|---|---|
CD | Customs Duty | Import | 15 | kg | 01/01/2012 | 31/12/9999 |
ST | Sensitive List Tax | Import | 0 | kg | 01/01/2012 | 31/12/9999 |
VAT | Value Added Tax | Import | 10 | kg | 01/01/2012 | 31/12/9999 |
ET | Export Tax | Export | 0 | kg | 01/01/2012 | 31/12/9999 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
ទម្រូវការទំនិញបំរុងសំរាប់ការនាំចេញម្តងទឿត | តម្រូវការផ្នែកការផ្ទៀងផ្ទាត់ | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ផលិតផលអាចនឺងត្រូវបានបញ្ចេញដោយគយជាបណ្តោះអាសន្ន នៅពេលដែលបង្ហាញថាផលិតផលនោះនឺងត្រូវនាំចេញម្តងទៀត | ដើម្បីប្រឆាំងនែងការរត់គេចពន្ធ ការបន្លំ និងការគេចពន្ធ | ច្បាប់ស្តីពីគយ | 20/07/2007 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការត្រួតពិនិត្យទំនិញដើម្បីប្រកាសពន្ធគយលើការនាំចេញ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ប្រសិនមានតម្រូវការ ផលិតផលនឺងត្រូវបានទុកសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យដោយគយ តាមបញ្ញាត្តិដែលបានកំនត់ពីមេញ្ជាការគយ | ដើម្បីប្រឆាំងនែងការរត់គេចពន្ធ ការបន្លំ និងការគេចពន្ធ | ច្បាប់ស្តីពីគយ | 20/07/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការត្រួតពិនិត្យទំនិញដើម្បីប្រកាសពន្ធគយលើការនាំចេញ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ប្រសិនបើមានតម្រូវការ ផលិតផលនឺងត្រូវបានទុកសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យដោយគយ តាមបញ្ញាត្តិដែលបានកំនត់ពីមេញ្ជាការគយ | ដើម្បីប្រឆាំងនែងការរត់គេចពន្ធ ការបន្លំ និងការគេចពន្ធ | ច្បាប់ស្តីពីគយ | 20/07/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការត្រួតពិនិត្យទំនិញដើម្បីប្រកាសពន្ធគយលើការនាំចូលតាមវិធាននៃប្រភពដើម | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ប្រសិនបើមានតម្រូវការ ផលិតផលត្រូវប្រកាសពីប្រភពដើម និងត្រូវផ្ទៀងផ្ទាត់ដោយគយ | ដើម្បីកំនត់ចំនាត់ថ្នាក់នៃតម្លៃ ប្រភពដើម និងតម្លៃពន្ធគយនៃការនាំចូល និងនាំចេញនៃផលិតផលដែលមានប្រយោជន៍ពីការផ្តល់ឲ្យតាមប្រភពដើម | ច្បាប់ស្តីពីគយ | 20/07/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល | |
កម្មវិធីសម្រាប់ការនាំចេញឧបករណ៍បច្ចេកវិទ្យា | គោលបំណងនៃនីតិវិធីនេះគឺដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការនាំចេញឧបករណ៍បច្ចេកវិទ្យាដោយរលូន ខណៈពេលដែលអនុលោមតាមបទប្បញ្ញត្តិពាណិជ្ជកម្មអន្តរជាតិ។ | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការត្រួតពិនិត្យទំនិញដើម្បីប្រកាសពន្ធគយលើការនាំចេញ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ប្រសិនបើមានតម្រូវការ ផលិតផលត្រូវប្រកាសពីប្រភពដើម និងត្រូវផ្ទៀងផ្ទាត់ដោយគយ | ដើម្បីកំនត់ចំនាត់ថ្នាក់នៃតម្លៃ ប្រភពដើម និងតម្លៃពន្ធគយនៃការនាំចូល និងនាំចេញនៃផលិតផលដែលមានប្រយោជន៍ពីការផ្តល់ឲ្យតាមប្រភពដើម | ច្បាប់ស្តីពីគយ | 20/07/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសំរាប់ទំនិញនៅក្នុងបញ្ជីដែលលើកលែងផ្នែកខ្លះពីពន្ធគយ និងពន្ធ | Subsidies | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ច្បាប់ស្តីពីគយ (មាត្រា ២៧) បានអនុញ្ញាត្តិឲ្យលើកលែងកាតព្វកិច្ចពន្ធគយចំពោះផលិតផល និងអ្នកនាំចូលមួយចំនួន | ច្បាប់ស្តីពីគយបានអនុញ្ញាត្តិឲ្យលើកលែងកាតព្វកិច្ចពន្ធគយចំពោះផលិតផល និងអ្នកនាំចូលមួយចំនួន | ប្រកាសស្តីពីការកំណត់មុខទំនិញដែលត្រូវលើកលែងពន្ធ និងអាករ | 15/02/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
នីតិវិធីឆ្លងកាត់ពន្ធគយអនុញ្ញតិឲ្យដឹកជញ្ជូនទំនិញពីការិយាល័យពន្ធគយទៅការិយាល័យមួយទៀតជាមួយនឹងពន្ធគយនាំចូល និងពន្ធព្យួរ | Other formalities | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | រាល់ទំនិញដែលឆ្លងកាត់កម្ពុជាត្រូវតែគោរពតាមលក្ខណ្ឌ ដែលបានកំនត់ដោយរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា | ដើម្បីគ្រប់គ្រង ផលិតផលដែលឆ្លងកាត់កម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីការឆ្លងកាត់គយ | 01/07/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
នីតិវិធីឆ្លងកាត់ពន្ធគយអនុញ្ញតិឲ្យដឹកជញ្ជូនទំនិញពីការិយាល័យពន្ធគយទៅការិយាល័យមួយទៀតជាមួយនឹងពន្ធគយនាំចូល និងពន្ធព្យួរ | តម្រូវការផ្នែកការផ្ទៀងផ្ទាត់ | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | រាល់ទំនិញដែលឆ្លងកាត់កម្ពុជាត្រូវតែគោរពតាមលក្ខណ្ឌ ដែលបានកំនត់ដោយរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា | ដើម្បីគ្រប់គ្រង ផលិតផលដែលឆ្លងកាត់កម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីការឆ្លងកាត់គយ | 01/07/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ការបង់លើសោហ៊ុយនសការគ្រប់គ្រងការនាំចេញដើម្បីទទួលបានប័ណ្ណសម្គាល់ប្រភព លើការនាំចេញ | Rule of Origin | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | រាល់ការនាំចូលដែលស្ថិតក្រោមGSP/MFN ត្រូវតែមានប័ណ្ណសម្គាល់ប្រភព ហើយត្រូវតែបានបង់ថ្លៃការគ្រប់គ្រងការនាំចេញរយៈពេល ៣០ថ្ងៃមុនពេលនាំចេញ | ការគ្រប់គ្រង | ប្រកាសស្តីពីវិធានការចាំបាច់មួយចំនួនសំរាប់គ្រប់គ្រងការនាំចេញក្រោមប្រព័ន្ធ អនុគ្រោះពាណិជ្ជកម្ម | 04/09/2006 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ពាក្យសុំសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រនៃប្រភពដើម | នីតិវិធីសម្រាប់សុំគ្រប់សំណុំបែបបទនៃ វិញ្ញាបនបត្រ នៃប្រភពដើម | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការឲ្យមានផលិតផលនាំចេញយ៉ាងតិច៥០% នៃផលិតផលសរុបដើម្បីទទួលបានប័ណ្ណសម្គាល់ប្រភព | Rule of Origin | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្មងនុញ្ញាតិឲ្យអ្នកនាំចេញដាក់ពាក្យសុំប័ណ្ណបញ្ជាក់ពីប្រភពសំរាប់ផលិតផលកម្ពុជាដែលដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវអាកាស និងឆ្លងកាត់ព្រំដែនដោយរថយន្តធន់ធ្ងន់ និងបន្តតាមផ្លូវអាកាសដើម្បីដល់ផ្សារ។ អ្នកនាំចេញដែលចង់សុំប័ណ្ណនេះត្រូវតែមាន៥០% នៃផលិតផលដែលត្រូវនាំចេញទាំងអស់។ | ដើម្បីសម្រួលដល់ការនាំចេញពីប្រទេសកម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីការផ្តល់វិញ្ញាបនប័ត្រប្រភពដើមទំនិញតាមជើងយន្តហោះបន្ទាប់ពី ដឹកជញ្ជូនតាមរថយន្តឆ្លងកាត់ព្រំដែនកម្ពុជា | 10/04/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការឲ្យមានការអនុញ្ញាតិបណ្តោះអាសន្ននូវទំនិញនាំចូលដែលនឺងត្រូវនាំចេញម្តងទៀត | Measure on Re-Export | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញនាំចូលងាចត្រូវបានបញ្ចេញដោយពន្ធគយសំរាប់ពេលបណ្តោះអាសន្ន ក្រោមការអនុញ្ញាតិជាបណ្តោះអាសន្នប្រសិនបើក្នុងពេលនាំចូលអាចបង្ហាញថាទំនិញទាំងនោះនឹងត្រូវនាំចេញម្តងទៀត។ ទំនិញនាំចូលបណ្តោះអាសន្នត្រូវបានត្រួតពិនិត្យពន្ធគយរហូតដល់លក្ខខណ្ឌសំរាប់ការអនុញ្ញាតិជាបណ្តោះអាសន្នត្រូវបានបំពេញ ដោយយោងតៅតាមមាត្រា១៥ នៃច្បាប់ពន្ធគយ។ ទំនិញនាំចូលដែលត្រូវនាំចេញម្តងទៀតត្រូវតែមានគោលបំនងជាក់លាក់តាមប្រកាស ៣ និងការចាំបាច់តាមប្រកាស ៤ និង៥។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងជាបណ្តោះអាសន្ន ក្រោមនីតិវិធីនាំចូលជាបណ្តោះអាសន្ន | ប្រកាសស្តីពីការនាំចូលបណ្តោះអាសន្នតាមរបបប្រវេសន៍កាលិក | 02/10/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
ពន្ធលើទំនិញនាំចូលទៅលក់នៅក្នុងហាងដែលមិនគិតពន្ធ។ | Measure on Re-Export | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ពន្ធដែលត្រូវបានដាក់លើទំនិញនាំចូលទៅលក់នៅក្នុងហាងដែលមិនគិតពន្ធគឺស្មើនឹង ១០%នៃ custom calculation base។ ពន្ធនេះអាចចាត់ទុកបានថាជាពន្ធស៉រាប់ទំនិញដែលត្រូវនាំចូលសំរាប់នាំចេញទៅវិញម្តងទៀតដោយសារអតិថិជនភាគច្រើនទិញទំនិញដែលត្រូវនាំចូលសំរាប់នាំចេញទៅវិញម្តងទៀត (សំរាប់ប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន) | ការប្រមូលចំណូល | ជធានីភ្នំពេញ, ថ្ងៃទី ២៧ ខែ ធ្នូ ឆ្នាំ ២០១២ ប្រកាស ស្តីពី ការផ្តល់សេវាសាធារណៈរបស់អង្គភាពក្រោមឱវាទក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និងហិរញ្ញវត្ថុ | 27/12/2012 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការនៃបដិការរវាងរដ្ឋាភិបាលដែលពាក់ព័ន្ធពីទំនិញដែលត្រូវបាននាំចូលត្រូវបានលើកលែងពីការបង់ពន្ធគយ និងពន្ធដារ | Subsidies | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ការអនុវត្តន៍ប្រកាស ៤១១ល់ទំនីញដែលត្រូវបាននាំចូលដែលបានលើកលែងពីការបង់ពន្ធគយ និងពន្ធដារដោយយោងតាមច្បាប់អន្តរជាតិដែលមានស្រាប់ និងយោងតាមបដិការរវាងរដ្ឋាភិបាលដែលពាក់ព័ន្ធ | ការគ្រប់គ្រងទំនីញដែលត្រូវបាននាំចូលដែលបានលើកលែងពីការបង់ពន្ធគយ និងពន្ធដារ | ប្រកាសស្តីពីការកំណត់មុខទំនិញដែលត្រូវលើកលែងពន្ធ និងអាករ | 15/02/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការចុះបញ្ជីសំរាប់ទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស (ទំនិញដែលមានពន្ធថ្លៃ) | Authorization / permit requirements | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | អ្នកនាំចូលទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេសត្រូវគោរពតាមទម្រង់ការដែលចែងដោយនាយកពន្ធគយ, គមនាគមន៍, សារាចរ, ការផ្ទុក, ការគ្រប់គ្រង និងតម្រូវការផ្សេងទៀតដែលទាក់ទងនឹងទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស។ នាយកពន្ធគយអាចកំនត់ និងកែសំរួលនីតិវិធីពន្ធគយដែលទាក់ទងនឹងគមនាគមន៍, ការផ្តល់, ការផ្ទុក, ការគ្រប់គ្រង និងតម្រូវការផ្សេងទៀតដែលទាក់ទងនឹងទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេសនៅពេលខ្លះ ដែលរួមទាំងតម្រូវការនៃលទ្ធភាពនៃក្រដាសបីទពន្ធគយ រឺត្រាដែលភ្ជាប់ ដែលត្រូវបានដឹកជញ្ជូនដោយយានជំនះដែលត្រូវបានអនុញ្ញាតិ ដែលត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយការចុះបញ្ជីពិសេស និង ទំនិញដែលបានភ្ជាប់មកនូវឯកសារគតិយុត្តិដែលពាក់ពាន់ ល ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការនាំចូលទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស (ទំនិញដែលមានពន្ធថ្លៃ) | ប្រកាសស្តីពីនីតិវិធីនៃការគ្រប់គ្រងទំនិញកំណត់ពិសេស | 09/11/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការចុះបញ្ជីសំរាប់ទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស (ទំនិញដែលត្រូវបានហាមឃាត់ រឺបានកំនត់ចំនួន) | Restriction | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | អ្នកនាំចូលទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេសត្រូវគោរពតាមទម្រង់ការដែលចែងដោយនាយកពន្ធគយ, គមនាគមន៍, សារាចរ, ការផ្ទុក, ការគ្រប់គ្រង និងតម្រូវការផ្សេងទៀតដែលទាក់ទងនឹងទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស។ នាយកពន្ធគយអាចកំនត់ និងកែសំរួលនីតិវិធីពន្ធគយដែលទាក់ទងនឹងគមនាគមន៍, ការផ្តល់, ការផ្ទុក, ការគ្រប់គ្រង និងតម្រូវការផ្សេងទៀតដែលទាក់ទងនឹងទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេសនៅពេលខ្លះ ដែលរួមទាំងតម្រូវការនៃលទ្ធភាពនៃក្រដាសបីទពន្ធគយ រឺត្រាដែលភ្ជាប់ ដែលត្រូវបានដឹកជញ្ជូនដោយយានជំនះដែលត្រូវបានអនុញ្ញាតិ ដែលត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយការចុះបញ្ជីពិសេស និង ទំនិញដែលបានភ្ជាប់មកនូវឯកសារគតិយុត្តិដែលពាក់ពាន់ ល ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការនាំចូល និងនាំចេញទំនិញដែលត្រូវបានរចនាជាពិសេស (ទំនិញដែលងាយខូតខាត និងទំនិញត្រូវបានហាមឃាត់ រឺបានកំនត់ចំនួន) | ប្រកាសស្តីពីនីតិវិធីនៃការគ្រប់គ្រងទំនិញកំណត់ពិសេស | 09/11/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការត្រួតពិនិត្យទំនិញដែលត្រូវបាននាំចេញ និងមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញដែលត្រូវបាននាំចេញទាំងអស់ មិនថាតម្រូវអោយបង់ពន្ធគយ រឺពន្ធការ ព្រមទាំងមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូនទំនិញទាំងនោះចេញពីតំបន់គយត្រូវត្រួតពិនិត្យដោយគយ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងទំនិញដែលបាននាំចេញ | ប្រកាសស្តីពីការរាយការណ៏ ការធ្វើចរាចរ ការធ្វើសន្និធិ និងការដឹកជញ្ជូន ទំនិញនាំចេញ | 15/02/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការរាយការណ៍ ការប្រកាស និងការផ្តល់វត្ថុគំរូនៃទំនិញដែលបាននាំចេញ | តម្រូវការផ្នែកការផ្ទៀងផ្ទាត់ | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | រាល់ទំនិញសម្រាប់ការនាំចេញត្រូវតែរាយការណ៍ និងប្រកាសទៅកាន់គយ។ តាមការស្នើសុំរបស់គយ អ្នកប្រកាសត្រូវផ្តល់គយជាមួយនឹងគំរូទំនិញនាំចេញសម្រាប់គោលបំណងផ្ទៀងផ្ទាត់ប្រភពដើម ធម្មជាតិ ចំណាត់ថ្នាក់ ឬតម្លៃរបស់វា។ ការបន្ធូរបន្ថយពីតម្រូវការនេះទាមទារការយល់ព្រមពីប្រធានគយ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងទំនិញដែលបាននាំចេញ | ប្រកាសស្តីពីការរាយការណ៏ ការធ្វើចរាចរ ការធ្វើសន្និធិ និងការដឹកជញ្ជូន ទំនិញនាំចេញ | 15/02/2008 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសុវត្ថិភាពនិងសុខភាពដែលនឹងដាក់លើទំនិញ (ព្រមទាំងទំនិញដែលបាននាំចូល) ដែលកំពុងធ្វើចរាចរក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | Labeling Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | អ្នកផលិតនិងអ្នកផ្តល់សេវាត្រូវបានតម្រូវអោយបញ្ជាក់ក្នុងទំនិញជាភាសាខ្មែរនូវគឿងផ្សំ សមាសធាតុ របៀបប្រើ ថ្ងៃផលិត ថ្ងៃផុតកំនត់ និងតម្រូវការផ្សេងទៀត | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 20/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសុវត្ថិភាពនិងសុខភាពដែលនឹងដាក់លើទំនិញ (ព្រមទាំងទំនិញដែលបាននាំចូល) ដែលកំពុងធ្វើចរាចរក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | Labeling Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | អ្នកផលិតនិងអ្នកផ្តល់សេវាត្រូវបានតម្រូវអោយបញ្ជាក់ក្នុងទំនិញជាភាសាខ្មែរនូវគឿងផ្សំ សមាសធាតុ របៀបប្រើ ថ្ងៃផលិត ថ្ងៃផុតកំនត់ និងតម្រូវការផ្សេងទៀត | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការអធិការកិច្ចចំពោះផលិតផលដែលត្រូវបាននាំចូលលើកដំបូងមកប្រទេសកម្ពុជា ។ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលដែលត្រូវបាននាំចូលមកកម្ពុជាតម្រូវឱ្យមានការបញ្ជាក់ពីអធិការកិច្ចដើម្បីធានាថាផលិផលទាំងនោះអនុលោមតាមច្បាប់នេះ ។ | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 20/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការអធិការកិច្ចចំពោះផលិតផលដែលត្រូវបាននាំចូលលើកដំបូងមកប្រទេសកម្ពុជា ។ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលដែលត្រូវបាននាំចូលមកកម្ពុជាតម្រូវឱ្យមានការបញ្ជាក់ពីអធិការកិច្ចដើម្បីធានាថាផលិផលទាំងនោះអនុលោមតាមច្បាប់នេះ ។ | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការអនុញ្ញាតសម្រាប់ផលិតផល (នាំចូល) ដែលដាក់ឱ្យចរាចរនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | Authorization Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលដែលចរាចរ (នាំចូល) នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ហើយដែលអាចបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់សុខភាព និងសុវត្ថិភាពអ្នកប្រើ តម្រូវឱ្យមានការអនុញ្ញាតជាមុនពីស្ថាប័នមានសមត្ថកិច្ច | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការអនុញ្ញាតសម្រាប់ផលិតផល (នាំចូល) ដែលដាក់ឱ្យចរាចរនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | តម្រូវការផ្នែកសញ្ញាបត្រ | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលដែលចរាចរ (នាំចូល) នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ហើយដែលអាចបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់សុខភាព និងសុវត្ថិភាពអ្នកប្រើ តម្រូវឱ្យមានការអនុញ្ញាតជាមុនពីស្ថាប័នមានសមត្ថកិច្ច | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការអនុញ្ញាតពិសេសសម្រាប់ការនាំចូលនូវផលិតផលមនុស្សធម៌មកប្រទេសកម្ពុជា | Authorization Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលមនុស្សធម៌ដែលត្រូវបាននាំចូលមកប្រទេសកម្ពុជា តម្រូវឱ្យមានការអនុញ្ញាតពិសេសពីរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការការអនុញ្ញាតពិសេសសម្រាប់ការនាំចូលនូវផលិតផលមនុស្សធម៌មកប្រទេសកម្ពុជា | Authorization Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលមនុស្សធម៌ដែលត្រូវបាននាំចូលមកប្រទេសកម្ពុជា តម្រូវឱ្យមានការអនុញ្ញាតពិសេសពីរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការអធិការកិច្ចចំពោះផលិតផលដែលត្រូវបាននាំចេញពីប្រទេសកម្ពុជា | អធិការកិច្ច | អន្តរទីភ្នាក់ងារ | ផលិតផលដែលនាំចេញពីប្រទេសកម្ពុជា ហើយដែលអាចបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់សុខភាព និងសុវត្ថិភាពអ្នកប្រើ តម្រូវឱ្យមានអធិការកិច្ច | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការធ្វើតេស្តសម្រាប់ផលិតផលគំរូ | Testing Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលគំរូត្រូវតែធ្វើតេស្តនៅមន្ទីរពិសោធន៍សាធារណៈ ឬឯកជន ជាមួយនឹងដំណើរការដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការធ្វើតេស្តសម្រាប់ផលិតផលគំរូ | Testing Requirement | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ផលិតផលគំរូត្រូវតែធ្វើតេស្តនៅមន្ទីរពិសោធន៍សាធារណៈ ឬឯកជន ជាមួយនឹងដំណើរការដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ | សុវត្ថិភាពនិងសុខភាពនៃអ្នកប្រើ ។ | ច្បាប់ស្តីពីការគ្រប់គ្រងគុណភាព សុវត្ថិភាពលើផលិតផល ទំនិញ និងសេវា | 21/06/2000 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការគោរពតាមនីតិវិធី ដើម្បីទទួលបានប័ណ្ណនៃប្រភពដើម | Rule of Origin | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | អ្នកនាំចេញនូវទំនិញ ត្រូវតែគោរពទៅតាមនីតិវិធីថ្មីៗនៃការចេញនូវប័ណ្ណសម្គាល់ប្រភព និងត្រូវតែគោរពតាមនីតិវិធីនៃប្រទេសដែលនាំទំនិញចូល | សម្រាប់ផ្តល់ឲ្យអ្នកនាំទំនិញចេញនូវផលប្រយោជន៍ជាអាទិភាពចំពោះតម្លៃពន្ធ | ប្រកាសអន្តរក្រសួងស្តីពីការកែសម្រួលនីតិវិធីក្នុងការបំពេញបែបបទនាំចេញទំនិញទៅក្រៅប្រទេស | 29/11/2013 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ពាក្យសុំសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រនៃប្រភពដើម | នីតិវិធីសម្រាប់សុំគ្រប់សំណុំបែបបទនៃ វិញ្ញាបនបត្រ នៃប្រភពដើម | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់អ្នកនាំចេញ នូវការចុះបញ្ជីទៅក្រសួងពាណិជ្ជកម្មដើម្បីទទួលបានប័ណ្ណបញ្ជាក់ដើមកំណើត | តម្រូវការផ្នែកចុះបញ្ជី | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ក្រុមហ៊ុន និងអ្នកនាំចេញទំនិញពីប្រទេសកម្ពុជាត្រូវតែមកចុះបញ្ជីដើម្បីមានសិទ្ធិគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការនាំទំនិញចេញ នៅនាយកដ្ឋានបច្ចេកទេសនៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | សម្រាប់ផ្តល់ឲ្យអ្នកនាំទំនិញចេញនូវផលប្រយោជន៍ជាអាទិភាពចំពោះតម្លៃពន្ធ | ប្រកាសលេខ.១១២ ស្តីពីការកែសម្រួលនីតិវិធីចេញវិញ្ញាបនប័ត្របញ្ជាក់ប្រភពដើមទំនិញ | 23/05/2013 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យលើការផលិត និងទំនិញនាំចេញ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ការត្រួតពិនិត្យការផលិត និងការនាំចេញនូវទំនិញត្រូវតែរៀបចំដោយភ្នាក់ងារបច្ចេកទេសនៃក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម នៅទីកន្លែងផលិត នៅទីតាំងប្រមូលទំនិញ ឬនៅឃ្លាំងទំនិញតាមការស្នើរសុំរបសើក្រុមហ៊ុនឬអ្នកនាំចេញ ឬយោងទៅតាមការចាំបាច់របស់នាយកដ្ឋានបច្ចេកទេស | សម្រាប់ផ្តល់ឲ្យអ្នកនាំទំនិញចេញនូវផលប្រយោជន៍ជាអាទិភាពចំពោះតម្លៃពន្ធ | ប្រកាសអន្តរក្រសួងស្តីពីការកែសម្រួលនីតិវិធីក្នុងការបំពេញបែបបទនាំចេញទំនិញទៅក្រៅប្រទេស | 29/11/2013 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ពាក្យសុំសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រនៃប្រភពដើម | នីតិវិធីសម្រាប់សុំគ្រប់សំណុំបែបបទនៃ វិញ្ញាបនបត្រ នៃប្រភពដើម | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យពន្ធគយលើទំនិញនាំចូល និងទំនិញដែលត្រូវដឹកជញ្ជូន | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញដែលនាំចូល និងការដឹកជញ្ជូនត្រូវស្របតាមការត្រយតពិនិត្យពន្ធ ស្របជាមួយនឹងការការប៉ាន់ប្រមាណហានិភ័យ | សំរាប់ (i)បញ្ជាក់ពីសេចក្តីប្រកាសពន្ធគយ, (ii)ការត្រួតពិនិត្យទំនិញនាំចូលដោយខុសច្បាប់ និង, (iii)ការត្រួតពិនិត្យលើទំនិញដែលពុំបានប្រកាស។ | ប្រកាសស្តីពីការត្រួតពិនិត្យទំនិញនាំចេញ ទំនិញនាំចូល និងមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន | 01/01/2010 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ការត្រួតពិនិត្យពន្ធគយលើទំនិញនាំចេញ និងទំនិញដែលត្រូវដឹកជញ្ជូន | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញដែលនាំចេញ និងការដឹកជញ្ជូនត្រូវស្របតាមការត្រយតពិនិត្យពន្ធ ស្របជាមួយនឹងការការប៉ាន់ប្រមាណហានិភ័យ | សំរាប់ (i)បញ្ជាក់ពីសេចក្តីប្រកាសពន្ធគយ, (ii)ការត្រួតពិនិត្យទំនិញនាំចូលដោយខុសច្បាប់ និង, (iii)ការត្រួតពិនិត្យលើទំនិញដែលពុំបានប្រកាស។ | ប្រកាសស្តីពីការត្រួតពិនិត្យទំនិញនាំចេញ ទំនិញនាំចូល និងមធ្យោបាយដឹកជញ្ជូន | 01/01/2010 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ទំនិញនាំចេញដើម្បីឆ្លងកាត់ដែនដីពន្ធគយ | Requirement to pass through specified port of customs | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | តម្រូវការសម្រាប់ទំនិញនាំចេញដើម្បីឆ្លងកាត់ដែនដីពន្ធគយ | ការពិនិត្យទំនិញនាំចូលក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីការរាយការណ៍អំពីទំនិញនាពេលចូលក្នុងដែនគយនៃព្រះរាជា ណាចក្រកម្ពុជា | 06/09/2010 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ទំនិញនាំចេញដើម្បីបានឆ្លងកាត់ដែនដីពន្ធគយ និងដើម្បីគោរពតាមនីតិវិធីនៃការប្រកាសពន្ធគយក្នុងដែនដីពន្ធគយ | Export Measures | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញនាំចេញចាំបាច់ត្រូវតែចូលដែនដីពន្ធគយដែលជិត ឬដែលបានកំនត់ និងដើម្បីអនុញ្ញាតិឲ្យមានការប្រាកាសពន្ធកយដោយអាជ្ញាធរពន្ធគយ | ការពិនិត្យទំនិញនាំចូលក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីការរាយការណ៍អំពីទំនិញនាពេលចូលក្នុងដែនគយនៃព្រះរាជា ណាចក្រកម្ពុជា | 06/09/2010 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការក្នុងការត្រួតពិនិត្យនៅឯព្រំដែននូវទំនិញដែលបាននាំចូលមកកាន់ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញដែលត្រូវបាននាំចូលមកកាន់ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាត្រូវត្រួតពិនិត្យដោយសំណាក់អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចនៅឯច្រកព្រំដែន | ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព ស្ថេរភាព សណ្តាប់ធ្នាប់សង្គម និងដើម្បីរក្សាប្រាក់ចំណូលរបស់រដ្ឋ | Sub-Decree No. 064 Border Checkpoints | 07/09/2001 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការក្នុងការត្រួតពិនិត្យនៅឯព្រំដែននូវទំនិញដែលបាននាំចូលមកកាន់ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា | អធិការកិច្ច | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | ទំនិញដែលត្រូវបាននាំចូលមកកាន់ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាត្រូវត្រួតពិនិត្យដោយសំណាក់អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចនៅឯច្រកព្រំដែន | ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព ស្ថេរភាព សណ្តាប់ធ្នាប់សង្គម និងដើម្បីរក្សាប្រាក់ចំណូលរបស់រដ្ឋ | Sub-Decree No. 064 Border Checkpoints | 07/09/2001 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការក្នុងការត្រួតពិនិត្យនៅឯព្រំដែននូវទំនិញដែលបាននាំចេញពីព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា | អធិការកិច្ច | អន្តរទីភ្នាក់ងារ | ទំនិញដែលត្រូវបាននាំចូលមកកាន់ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជាត្រូវត្រួតពិនិត្យដោយសំណាក់អាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ចនៅឯច្រកព្រំដែន | ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាព ស្ថេរភាព សណ្តាប់ធ្នាប់សង្គម និងដើម្បីរក្សាប្រាក់ចំណូលរបស់រដ្ឋ | Sub-Decree No. 064 Border Checkpoints | 07/09/2001 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការអធិការកិច្ចដោយផ្អែកលើវិធីសាស្រ្តគ្រប់គ្រងហានិភ័យសម្រាប់ទំនិញនាំចូល | អធិការកិច្ច | អន្តរទីភ្នាក់ងារ | រាល់ការសម្រេចក្នុងការចុះធ្វើអធិការកិច្ចនៃទំនិញនាំចូល ត្រូវបានផ្អែកទៅលើហានិភ័យដែលត្រូវបានកំណត់ និងត្រូវធ្វើឡើងដោយអធិការកិច្ចតែមួយ ។ CED ត្រូវរៀបចំរបាយការណ៍នៃអធិការកិច្ចនេះ | ដើម្បីធានាថាហានិភ័យជាក់លាក់មួយ ត្រូវផ្អែកទៅលើតុល្យភាពរវាងអន្តរាគមន៍តាមផ្លូវច្បាប់ និងការសម្រួលពាណិជ្ជកម្ម ដែលត្រូវបានសម្រេចដោយក្រសួង និងភ្នាក់ងារនានា ដែលចូលរួមនៅក្នុងការគ្រប់គ្រងនៃប្រតិបត្តិការនាំចេញ និងនាំចូល | អនុក្រឹត្យលេខ២១ស្តីពីកិច្ចសម្រួលពាណិជ្ចកម្មតាមរយៈការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ | 03/01/2006 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការអធិការកិច្ចដោយផ្អែកលើវិធីសាស្រ្តគ្រប់គ្រងហានិភ័យសម្រាប់ទំនិញនាំចូល | អធិការកិច្ច | នាយករដ្ឋមន្រ្តី | រាល់ការសម្រេចក្នុងការចុះធ្វើអធិការកិច្ចនៃទំនិញនាំចូល ត្រូវបានផ្អែកទៅលើហានិភ័យដែលត្រូវបានកំណត់ និងត្រូវធ្វើឡើងដោយអធិការកិច្ចតែមួយ ។ CED ត្រូវរៀបចំរបាយការណ៍នៃអធិការកិច្ចនេះ | ដើម្បីធានាថាហានិភ័យជាក់លាក់មួយ ត្រូវផ្អែកទៅលើតុល្យភាពរវាងអន្តរាគមន៍តាមផ្លូវច្បាប់ និងការសម្រួលពាណិជ្ជកម្ម ដែលត្រូវបានសម្រេចដោយក្រសួង និងភ្នាក់ងារនានា ដែលចូលរួមនៅក្នុងការគ្រប់គ្រងនៃប្រតិបត្តិការនាំចេញ និងនាំចូល | អនុក្រឹត្យលេខ២១ស្តីពីកិច្ចសម្រួលពាណិជ្ចកម្មតាមរយៈការគ្រប់គ្រងហានិភ័យ | 03/01/2006 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្លៃសេវាសម្រាប់ការផ្តល់វិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ប្រភពដើម | Rule of Origin | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | តម្លៃសេវាសម្រាប់ការផ្តល់វិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ប្រភពដើមសម្រាប់ផលិតផលផ្សេងៗ | ការប្រមូលថ្លៃចំណាយសម្រាប់ការចេញវិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ប្រភពដើម | ប្រកាសលេខ៩៨៥ស្តីពីការផ្តល់សេវាសាធារណៈរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | 28/12/2012 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ពាក្យសុំសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រនៃប្រភពដើម | នីតិវិធីសម្រាប់សុំគ្រប់សំណុំបែបបទនៃ វិញ្ញាបនបត្រ នៃប្រភពដើម | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្លៃសម្រាប់សេវាអធិការកិច្ចលើការនាំចេញ | អធិការកិច្ច | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | តម្លៃសេវាសម្រាប់អធិការកិច្ចលើទំនិញនាំចេញផ្សេងៗ | ការប្រមូលថ្លៃចំណាយសម្រាប់សេវាអធិការកិច្ច | ប្រកាសលេខ៩៨៥ស្តីពីការផ្តល់សេវាសាធារណៈរបស់ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | 28/12/2012 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
ការពន្យាលើការអនុញ្ញាតលើទំនិញនាំចូល ត្រូវបានអនុវត្តក្នុងករណីមានការប្តឹងជំទាស់នឹងម្ចាស់ម៉ាកដែលចុះបញ្ជីហើយ | Intellectual Property | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | ការអនុញ្ញាតលើទំនិញនាំចូលអាចត្រូវបានពន្យាដោយអាជ្ញាធរមានសមត្ថកិច្ច ប្រសិនបើមានពាក្យបណ្តឹងជំទាស់នឹងម៉ាកដែលចុះបញ្ជិការ ។ នីតិវិធីនៃការព្យួរ ត្រូវបានលម្អិតដោយច្បាប់នេះ ។ | ដើម្បីការពារម៉ាក និងពាណិជ្ជនាមដែលបានចុះបញ្ជីត្រឹមត្រូវនៅព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា និងបង្ការចំពោះអំពើនៃការប្រកួតប្រជែងមិនស្មោះត្រង់ ចំពោះការបង្កើត និងការប្រើប្រាស់ម៉ាក និងពាណិជ្ជនាម ។ | Law Concerning Marks, Trade Names, and Acts of Unfair Competition | 14/01/2012 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនវិនិយោគ ក្នុងការផ្តល់ នូវព័ត៌មាននាំចូល និងនាំចេញ | Trade related investment measures | ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជា | ក្រុមហ៊ុនវិនិយោគត្រូវផ្តល់នូវកាលវិភាគប្រចាំត្រីមាសនៃការនាំចូល និងការនាំចេញជាក់ស្តែងនូវទំនិញដែលបានអនុម័តសម្រាប់គម្រោងវិនិយោគ ទៅនាយកដ្ឋានគយ ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការនាំចូល និងការនាំចេញនៃគម្រោងវិនិយោគដែលអនុម័តដោយ ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍នៃកម្ពុជា | Sub-Decree No. 053 on Amendment of the Sub-Decree No. 88 on Implementation of the Law on Investment | 06/11/1999 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការរបាយការណ៍សម្រាប់ការនាំចូលឧបករណ៍ផលិតកម្ម និងធនធាន | Trade related investment measures | ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជា | ការនាំចូលឧបករណ៍ផលិតកម្ម និងធនធាន ដែលស្ថិតនៅក្រោមគម្រោងវិនិយោគដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់ ត្រូវធ្វើរបាយការណ៍មូលដ្ឋានប្រចាំត្រីមាសទៅរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការអនុវត្តច្បាប់ស្តីពីការវិនិយោគ | Sub-Decree No. 111 on the implementation of the amendment to the law on the investment of the kingdom of Cambodia | 27/09/2005 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសម្រាប់បង់សោហ៊ុយរដ្ឋបាលសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ដើមកំណើត (From A and N) ហើយដែលត្រុវបានកំនត់លើការនាំចេញលើគ្រប់បផលិតផលទាំងអស់ពីកម្ពុជាទៅគ្រប់ទិសដៅ | Taxes and charges | ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម | តម្រូវការសម្រាប់បង់សោហ៊ុយរដ្ឋបាលសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្របញ្ជាក់ដើមកំណើត (From A and N) ហើយដែលត្រុវបានកំនត់លើការនាំចេញលើគ្រប់បផលិតផលទាំងអស់ពីកម្ពុជាទៅគ្រប់ទិសដៅ | ចំនូលរដ្ឋាភិបាល | ប្រកាសអន្តរក្រសួងស្តីពីការកែសំរួលការកំណត់កំរ៉ៃគ្រប់គ្រងការនាំចេញ(Export Management Fee) និងសោហ៊ុយពាក់ព័ន្ធ | 09/02/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ពាក្យសុំសម្រាប់វិញ្ញាបនបត្រនៃប្រភពដើម | នីតិវិធីសម្រាប់សុំគ្រប់សំណុំបែបបទនៃ វិញ្ញាបនបត្រ នៃប្រភពដើម | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការឲ្យមាននិមិត្តសញ្ញាសញ្ញាស្តង់ដារកម្ពុជានៅលើផលិតផលនាំចូល | Labeling Requirement | ក្រសួងឧស្សាហកម្ម និង សិប្បកម្ម | ផលិតផលនាំចូលដែលចរាចរនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាចាំបាច់ត្រូវមាននិមិត្តសញ្ញាស្តង់ដារកម្ពុជានៅលើស្លាកសញ្ញាជាមួយនឹងសេចក្តីណែនាំលម្អិតដែលមានចែងក្នុងប្រកាស | សម្រាប់ជាព័ត៌មានសម្រាប់អតិថិជន | ប្រកាសស្តីអំពីសញ្ញាសំគាល់ស្តង់ដារឧស្សាហកម្មកម្ពុជា | 02/11/2014 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
Requirement for the request to delay, to postpone and to terminate the qualified investment project | Investment Measure | ក្រុមប្រឹក្សាអភិវឌ្ឍន៍កម្ពុជា | The delay, postponement and termination of QIP are required to follow the procedures including the report on imports of raw materials, equipment, construction materials and import taxes. | To govern the QIP in Cambodia | Directive No. 365 on Procedures for Delay, Postponement, Suspension, or Termination of Company Investment Activity | 03/07/2011 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការចុះបញ្ជីសម្រាប់ការនៃចូលថ្នាំសម្លាប់សត្វល្អិត គ្រាប់ពូជ និងចំនីសត្វ | តម្រូវការផ្នែកចុះបញ្ជី | ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ | ថ្នាំសម្លាប់សត្វល្អិត គ្រាប់ពូជ និងចំនីសត្វចាំបាច់ត្រូវចុះបញ្ជីជាមួយក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការធ្វើពាណិជ្ជកម្ម្នាំសម្លាប់សត្វល្អិតនៅកម្ពុជា | Sub-Decree No. 069 Agriculture Materials Standards and Management | 23/10/1998 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការសុំការអនុញ្ញាតសម្រាប់ការនាំចូលផលិតផល និងផលិតផលបន្ទាប់បន្សំពីឈើ | Authorization Requirement | ក្រសួងកសិកម្ម រុក្ខាប្រមាញ់ និងនេសាទ | ការនាំចូលនៃផលិតផល និងផលិតផលបន្ទាប់បន្សំពីឈើតម្រូវឱ្យអនុលោមតាមទម្រង់ផ្លូវការ និងតម្រូវការក្រោមចំណុច ១.២ និង២.២ នៃសេចក្តីប្រកាសរួមទាំងអាជ្ញាបណ្ណនាំចូល វិក័យបត្រដឹកទំនិញ វិក័យបត្រពាណិជ្ជកម្ម វិក័យបត្រទិញ និងលក់។ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងការនាំចេញ/នាំចូលនៃផលិតផល និងផលិតផលបន្ទាប់បន្សំពីឈើ | សេចក្តីណែនាំស្តីពីការបំពេញបែបបទនាំចេញ នាំចូលផលិតផលឈើកែច្នៃ ឬអនុផលព្រៃឈើ | 04/09/2014 |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការប្រតិវេទន៍គយសម្រាប់ការនាំចេញ | Export Measures | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | រាល់ទំនិញនាំចេញទាំងអស់គឺតម្រូវឲ្យធ្វើប្រតិវេទន៍គយដោយស្របតាមនិតិវិធីប្រតិវេទន៍ដែលកំណត់ដោយប្រកាសនេះ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងរាល់ទំនិញនាំចេញពីប្រទេសកម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីបញ្ញត្តិ និងនីតិវិធីប្រតិវេទន៍គយ | 26/12/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល |
ឈ្មោះ | ប្រភេទ | ទីភ្នាក់ងារ | ការពិពណ៌នា | មតិយោបល់ | ច្បាប់ | សុពលភាព |
---|---|---|---|---|---|---|
តម្រូវការប្រតិវេទន៍គយសម្រាប់ការនាំចូល | Other formalities | ក្រសួងសេដ្ឋកិច្ច និង ហិរញ្ញវត្ថុ | រាល់ទំនិញនាំចូលទាំងអស់គឺតម្រូវឲ្យធ្វើប្រតិវេទន៍គយដោយស្របតាមនិតិវិធីប្រតិវេទន៍ដែលកំណត់ដោយប្រកាសនេះ | ដើម្បីគ្រប់គ្រងទំនិញនាំចូលមកក្នុងប្រទេសកម្ពុជា | ប្រកាសស្តីពីបញ្ញត្តិ និងនីតិវិធីប្រតិវេទន៍គយ | 26/12/2007 |
ឈ្មោះ | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | ការស្នើរសុុំប្រតិវេទន៍គយ | មើល |