ឈ្មោះ | តម្រូវឲ្យមានការអនុម័តសម្រាប់ការនាំចេញសំនល់រឹង |
ការពិពណ៌នា | រាល់ការសាងសង់កន្លែងចាក់សំរាម កន្លែងដុតសំរាម ឬការនាំចេញកាកសំនល់រឹងទៅបរទេសត្រូវតែទទួលការអនុម័តពីក្រសួងបរិស្ថានជាមុនសិន |
មតិយោបល់ | ដើម្បីពង្រឹងការគ្រប់គ្រងកាកសំនល់រឹង ដោយសហការជាមួយក្រុមបច្ចេកទេសដើម្បីធានាបរិស្ថានស្អាត និងសុខភាពសាធារណៈ |
មានសុពលភាពចាប់ពី | 02/04/1999 |
មានសុពលភាពដល់ | 31/12/9999 |
ឯកសារយោង | មាត្រា 9, 20 |
លេខកូដបច្ចេកទេស | P69 |
ទីភ្នាក់ងារ | ក្រសួងបរិស្ថាន |
ថ្ងៃបង្កើត | 2023-03-08 06:17:01 |
ថ្ងៃធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព | 2023-03-08 06:17:01 |
ស្ថានភាព | publish |
ប្រភេទនៃវិធានការ | តម្រូវការផ្នែកការអនុញ្ញាត |
ច្បាប់ និងលិខិតបទដ្ឋានគតិយុត្តិ | អនុក្រឹត្យស្តីពីការគ្រប់គ្រងសំណល់រឹង |
លេខកូដ UN | 2320-Export technical measures, n.e.s. |
ប្រសិនបើអ្នកមានសំណួរណាមួយ សូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំ។
ឈ្មោះនីតិវិធី | ការពិពណ៌នា | ប្រភេទ | ចូលមើលនីតិវិធីជាមួយនឹងឯកសារលម្អិតពាក់ព័ន្ធ |
---|---|---|---|
លិខិតអនុញ្ញាតនាំចេញសំនល់ ឬកំទេចអេតចាយសំរាប់កែច្នៃ | លិខិតអនុញ្ញាតនាំចេញសំនល់ ឬកំទេចអេតចាយសំរាប់កែច្នៃ | មើល |
កូដប្រព័ន្ធសុខដុមនីយកម្ម | ការពិពណ៌នា |
---|---|
16321 | សេមែត និងវត្ថុធ្វើពីសេមែតក្នុងនោះ រាប់បញ្ជូលទាំងកាកសំណល់ និងកម្ទេច។ |
18515 | - - អាគុយដែលអាចសាកភ្លើងប្រើឡើងវិញ ខូច ឬមិនខូច - - - ជាប្រភេទប្រើក្នុងយន្តហោះ |
18516 | - - អាគុយដែលអាចសាកភ្លើងប្រើឡើងវិញ ខូច ឬមិនខូច - - - ផ្សេងទៀត |
18517 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានដែកភាគច្រើន ៖ - - - នៃថ្មពិល និងអាគុយ |
18518 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានដែកភាគច្រើន ៖ - - - នៃបរិធានផ្ទុកភ្លើងផ្សេងទៀតដែលប្រើក្នុងយន្តហោះ |
18519 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានដែកភាគច្រើន ៖ - - - ផ្សេងទៀត |
18520 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានស្ពាន់ភាគច្រើន ៖ - - - នៃថ្មពិល និងអាគុយ |
18521 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានស្ពាន់ភាគច្រើន ៖ - - - នៃបរិធានផ្ទុកភ្លើងផ្សេងទៀតដែលប្រើក្នុងយន្តហោះ |
18522 | - - កាកសំណល់ និងកម្ទេចដែលមានស្ពាន់ភាគច្រើន ៖ - - - ផ្សេងទៀត |
18523 | - - ផ្សេងទៀត ៖ - - - នៃថ្មពិល និងអាគុយ |